אנו נותנים אחריות מלאה ל-12 חודשים על כל פגם בתיק עקב בלאי שנוצר משימוש סביר.
*אין אחריות על מוצרי ביגוד ותכשיטים.
לאחר תקופת האחריות, יינתן שירות תיקונים בתשלום סמלי.
*אנו נעשה את מירב יכולתנו לתקן כל נזק, אך אין התחייבות.
תהליך הגשת בקשה לתיקון במסגרת האחריות: יש ליצור קשר עמנו בוואטסאפ או בטלפון.
אופן השילוח למקרה של תיקון: ניתן להביא את הפריט לחנות או דרך חברת השליחויות שאנו עובדים איתה (יש לתאם זאת דרכנו).
דוגמאות לנזקים שאינם מכוסים במסגרת האחריות:
- נזק שנגרם מחפצים חדים או מפוספסים
- נזק מגורמים חיצוניים שבאו במגע וקלקלו את החומר שממנו עשוי התיק
- נזק שנגרם ממגע עם חומר כימי או צבע כלשהו
**החברה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים לנזק ישיר ו/או עקיף שיגרם כתוצאה משימוש במוצר שנרכש באתר**
לפניות בנושא אחריות ותיקונים, אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו.